Vi tilpasser supporten til jeres behov…
Der er ikke 2 virksomheder, der er ens når det gælder behov for support. Derfor tager vi altid en god dialog for at finde ind til det er er vigtigst for at få jeres hverdag til at fungere. Vi tilbyder online support og on-site support, der kan kombineres, så I får dækket det behov der er for support.
Vi kan fungere som ”out-sourced support”, hvor vi tager alle support opgaver og håndterer dem i samarbejde med jeres brugere eller vi kan fungere som 2nd-line support, hvor jeres superbrugere kan sende opgaver, der ligger udenfor deres kompetenceområder, videre til vores support, der håndterer opgaver herfra…
Online support:
Sikrer jer bl.a. en hurtig opstart på supportopgaven – hermed kan jeres medarbejdere hurtigt vende tilbage til deres egne opgaver. Supporten foregår oftest via vores remote support værktøj, der kan hentes her på siden, og kræver dermed mindst muligt af jeres tid…
On-site support:
Vores konsulenter kommer på besøg on-site på jeres lokation(er) de aftalte dage og udfører de opgaver, der typisk ikke kan håndteres vha. af remote support. Sammen med jeres brugere, superbrugere eller egen IT-support prioriteres de support- og driftsopgaver, der ligger i supporten.
Ad hoc support:
Vi tilbyder ”ad hoc” support, men anbefaler, at I laver en supportaftale med os, således at vi kan sikre den bedste service for jeres virksomhed. Ad hoc support vil altid blive faktureret efter medgået tid…