IT-drift I hverdagen
Monitorering:
Vi tilbyder ”End to End”-monitorering af jeres it-drift
Efterhånden som software og tjenester bliver stadig mere komplekse, har jeres IT-team brug for den rigtige løsning for proaktivt at kunne agere, løse og lære af enhver hændelse i jeres IT-infrastruktur. Vi opsætter i samarbejde målpunkter og aftaler respons på de forskellige hændelser.
Monitorering er en service, der kræver en drifts-/serviceaftale, hvor bl.a. responstider, reaktioner og support er fastlagt.
Drift af IT-infrastruktur:
Har I brug for at outsource jeres IT-drift eller blot brug for ”ekstra hænder” ved sygdom, ferie eller ved perioder med ekstra belastning, så tilbyder vi at vores konsulenter kan komme on-site og være en del af jeres IT-team i en kortere eller længere periode. Vi sætter en stor ære i at håndtere jeres IT ud fra hvad der er ”Best Practise” inden for de forskellige områder I har i jeres miljø.
Vi har ikke eksperter på alle områder, men vi har mange dygtige samarbejdspartnere, der fungerer som underleverandører til os. Dette skal sikre, at I kun skal ”tage fat i os”, så håndterer vi opgaven til den er i mål.
Ved alle aftaler om IT-driftsservice foretages altid analyse af den eksisterende IT-infrastruktur. Dette er med til at sikre, at vores løsninger altid er tilpasset jeres virksomhed og dermed giver den største værdi for jer.
Klient maskiner:
Vi håndterer alle opgaver indenfor klientmaskiner: Klargøring, installation, vedligeholdelse, fejlsøgning og udrulning af software.
Vores konsulenter arbejder alle dagligt med Windows 10 (samt tidligere udgaver), MacOS og iOS – hvilket sikrer, at de har en stor generel viden inden for de gængse operativsystemer. Derudover har de hver især specialistviden inden for nogle af områderne.
Der kræves en drifts-/supportaftale, for håndtering af klientmaskiner.
Office 365/Azure:
Vi supporterer og implementerer de mange forskellige løsninger i Microsoft Office 365, Microsoft 365 og Microsoft Azure…
Det gælder både rådgivning og design af løsninger baseret på Microsoft cloud-platformen, men også den praktiske implementering af løsningerne i jeres virksomhed.
Vi har stor erfaring med flytning af on-prem løsninger til Office 365 og kan sikre, at ”overgangen” til de cloud-baserede services bliver så transparent for jeres brugere som muligt. Endeligt har vi god erfaring med undervisning/guider til jeres brugere, så forankringen af de nye muligheder sikres bedst muligt ud i hele forretningen.